Geoblog.pl    kotandglowa    Podróże    Wietnam Kambodża Tajlandia    4 dni do wyjazdu

4 dni do wyjazdu

Polska, Kraków

jeszcze tylko jeden dzień w pracy, 3 noce w świeżej pościeli, pożegnalny grill, pożegnalna wódka z Hansonami i Bartem, podróż z Fujim i z Karką do Warszawy a potem przez miesiąc zostaniemy względnie sami na końcu świata... podliczyliśmy koszty i wszystko wyszło nas wstępnie po około 4klocki na głowę (najwięcej bilety i wizy). Mamy nadzieję, że przynajmniej tam będzie tanio i sobie to odbijemy...

Szczepienia zakończone powodzeniem. Pani w szpitalu musiała odebrać nas jako totalnych laików ("chyba mi nie do końca wierzycie w istnienie tej malarii"), ale mi nie uśmiecha się brać leków, które wśród potencjalnych skutków ubocznych mają wymioty, biegunki, odbarwienia zębów, interakcje ze słońcem, swędzenie odbytu (!) i zapalenie nabłonka narządów płciowych. Ja osobiście z dwojga złego zamiast powyższych wolę samą malarię:)

To chyba pierwsza podróż w moim życiu, do której jestem megaprzygotowany- zaszczepiony, oprzewodnikowany, olatarkowany, uscyzorykowiony a rzeczy od kilku dni leżą gotowe do spakowania i jakoś tak dziwnie się z tym czuję. Zwykle była bieganina, stres, szukanie paszportów a teraz lista bezwzględnej Kocicy:) Nie ma to tamto!

Tym sposobem mamy pierwszy wpis:)
Głowa

kiclaw
kiclaw - 2008-06-24 19:18
a przed malaria jak sie zabezpieczacie? :)

Kaczy
Kaczy - 2008-06-25 12:29
super!!!dzięki za zaproszenie na grilla!!!Mada Faka, oby was tam komary zezarły :)

głowa
głowa - 2008-06-25 12:35
wychodzi na to, że w Wietnamie i w Kambodży są różne szczepy malarii i do każdego z tych miejsc trzebaby stosować inne leki -lariam w Wietnamie i doxycyklinę w Kambodży. Na zdobycie lariamu jest już za późno, bo trzeba go szukać w Czechach i zacząć przyjmować 2 tyg przed wyjazdem. Doxycyklinę trzeba brać 2 dni przed wjazdem do zagrożonej strefy, cały pobyt i 4 tygodnie po powrocie, ale jest to silny antybiotyk, który może nam mocno dać po piętach. Kupiliśmy ją, bo jest tania, ale nie zdecydowaliśmy jeszcze, czy będziemy jej używać...odpowiedzialne czy nie-oceń sam:)

kichająca z 207 :)
kichająca z 207 :) - 2008-06-30 22:02
Hello :) bloga se założyliście, kolejne dni mijają, a po kolejnym wpisie ani widu ani słychu. Napiszcie chociaż, że dotarliście i nic Was nie zjadło po drodze :) bo ja tu planuje wymodlić ochorne dla Waszych odbytów i tych innych spraw :) My tęsknimy, mamy się dobrze, ja romansuję wciąż i bardzo mi z tym dobrze. Buziaki z Polski :*

kichająca
kichająca - 2008-06-30 22:03
w sensie z 213, już zapomniałam w którym pokoju siedze ;)

kiclaw
kiclaw - 2008-07-03 18:57
My tez kupiliśmy doxy, ale nie wzieliśmy ani jednej tabletki :) Tylko, że my w porze suchej byliśmy...